Klantenplatform

Bij Kinderopvang Humanitas staat de tevredenheid van ouders over onze dienstverlening voorop. We vinden het belangrijk om uw mening te kennen.
Daarom vragen wij via het digitaal Klantenplatform ouders hun mening over diverse aspecten van onze dienstverlening of toekomstige plannen. Naast reguliere contactmomenten met alle ouders tijdens breng- en haalmomenten, de diverse tevredenheidsonderzoeken en de contacten met de Oudercommissies, Ouderraden en de Centrale Oudercommissie, hebben we een aantal jaren geleden een digitaal klantenplatform ingericht.

Het Klantenplatform wordt gevormd door een groep ouders die enkele malen per jaar via een e-mail uitgenodigd wordt om deel te nemen aan een korte enquête van enkele minuten om hun mening te geven over nieuwe producten, acties of andere aspecten van onze dienstverlening. Ouders worden niet vaker dan vier maal per jaar benaderd. Alle enquêtes vinden plaats via internet, zodat u op uw gemak de vragenlijst kunt invullen op elke gewenste plek en op het tijdstip dat u het beste uitkomt.

Elke deelname aan een vragenlijst is volstrekt anoniem. Uw gegevens worden alleen gebruikt in het kader van dit Klantenplatform en worden niet verstrekt aan derden of voor andere doeleinden ingezet.

Wilt u ons ook helpen onze dienstverlening nog meer te verbeteren en deelnemen aan het Klantenplatform van Kinderopvang Humanitas?

U kunt zich aanmelden door het inschrijfformulier in te vullen en te mailen naar onderzoek@kinderopvanghumanitas.nl.  Inleveren bij de locatiemanager mag natuurlijk ook. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven voor het Klantenplatform door middel van een e-mail naar onderzoek@kinderopvanghumanitas.nl .

Klik hier voor meer informatie over het Klantenplatform.