Vacature

Administratief Secretarieel Medewerker

Regiokantoor Midden-Brabant (Vacnr. MB1826)

Interesse in deze vacature?

Neem contact op. Vul je gegevens in en upload je sollicitatiebrief samen met je CV.

Vraag en aanbod samenbrengen maakt je blij
Jij bent de schakel naar 100% tevredenheid, voor al je klanten

Bij Kinderopvang Humanitas draait alles om mensen. Jij bent in staat de wensen van de ouder uitstekend te koppelen aan de dienstverlening van de organisatie. Alles is continu in ontwikkeling en iedereen verdient het allerbeste. In zo’n dynamische omgeving voel jij je helemaal thuis als Administratief medewerker Regio. Steeds als er iets verandert, zit jij er bovenop. Zo’n administratie- en regeltalent is precies wat we nodig hebben.

Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor een optimale bezetting in de kindercentra. Je staat klanten telefonisch te woord en beantwoord je e-mail. In deze hoedanigheid ben je een visitekaartje voor de organisatie. Je draagt zorg voor een optimale invulling van de klantwensen in combinatie met de organisatorische mogelijkheden. De planning is bij jou in de beste handen.
Daarbij verricht je alle taken ten behoeve van een accurate administratieve verwerking. Je valt onder de verantwoordelijkheid van de regiodirecteur en je wordt aangestuurd door de regiocontroller. Jij bent onze belangrijkste schakel tussen vraag en aanbod.
 

                                                                ADMINISTRATIEF SECRETARIEEL MEDEWERKER
                                                                                         voor 24 uur per week

Je bent beschikbaar voor 3 dagen in de week te werken, waarvan de vrijdag een vaste werkdag wordt.

Kinderopvang Humanitas
In heel Nederland biedt Kinderopvang Humanitas dagelijks kinderopvang aan duizenden kinderen tot dertien jaar, in onze kinderdagverblijven, centra voor buitenschoolse opvang en peuterspeelzalen. Het maakt ons een van de grootste professionele organisaties op dit gebied. De dienstverlening gebeurt vanuit acht regio’s. Deze vacature is vrij op ons regiokantoor Midden-Brabant, standplaats Vught.

Je profiel
• Je hebt MBO/HBO-werk en denkniveau bij voorkeur in een commerciële richting
• Je hebt ervaring in een soortgelijke functie (commerciële binnendienst)
• Je kunt onze Unique Selling Points goed vertalen naar de wens van de klant.
• Je kunt lezen en schrijven met Word en als je ook nog kennis hebt van Kidsvision en Planrad
  maak je ons helemaal blij.
• Dienstverlening zit je in het bloed en dat het liefst samen met je team.

Wat bieden wij?
Wij bieden je een uitdagende functie in een dynamische sector. Onze arbeidsvoorwaarden zijn conform de CAO Kinderopvang. Het salaris ligt tussen € 1.943,- en € 2.652,- bruto per maand bij een 36-urige werkweek.

Reageer meteen
Word jij blij van een goede deal? Mail dan vandaag nog je sollicitatiebrief en CV naar regiomiddenbrabant@kinderopvanghumanitas.nl onder vermelding van ‘Adm. Secr. Medewerker’. Je kunt reageren tot uiterlijk 18-02-2018.

Eerst meer weten?
Al je vragen over deze functie kun je stellen aan Gerdine Vos, Regiocontroller 073-7119400. Algemene informatie over onze organisatie vind je op www.kinderopvanghumanitas.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature stellen we niet op prijs.

Interesse in deze vacature?

Neem contact op. Vul je gegevens in en upload je sollicitatiebrief samen met je CV.